Memori PLKN 2010

7:06 pm

PLKN merupakan kenangan yang sangat seronok bagi aku dan tak akan aku lupakan sampai bila-bila banyak pengalaman manis yang aku dapat dari PLKN, aduhh kalau ingat balik satu-satu asyik tersenyum je muka ni, =P dah macam kerang busuk pulak aku tengok. Sebelum pergi memang rasa berat buntut giler nak pergi , kalau boleh aku nak lari je jauh-jauh dari Malaysia (ecehh yo' oo je budak ni cakap ) tapi memang betol pun rasa otak serabut giler time tu, mana tak serabutnye, abang aku dok takut-takut kan aku , ade ke dye cakap "abisla ko angah kat sana dah la ramai budak jahat-jahat pegi PLKN nti mesti ko jdi jahat punye bile balik' perghhh abis kecut tulang2 aku bile dengar ditambah dengan gelak jahat dye, yela aku kan baik takutla jadi jahat bile balik (haktuihhh baik ke ??), =P, pandai betol abang ak brain wash otak aku time tu, aku ni ngan muka innocentnye percaya la bulat2, adehhh sian giler aku time tu bile piker balik. 


Tapi yang tak boleh blanya waktu ak dah naik bas nak gerak gi PLKN aku boleh ketuk cermin tingkap bas dari tempat duduk aku cakap takmo pergi kat mak aku, hahah lawak2 bile ingat balik, macam budak kecik punye perangai je, nasib baik kat sebelah aku xde orang duduk, kalau tak mesti dye pun naik heran dengan perangai aku yang bengong tu. Waktu aku ketuk-ketuk tu mak aku kat bawah lambai-lambai aku sebelum ak nk pegi. Boleh pulak aku buat perangai tengah orang ramai kat bawah aishh ain,ain mmg nak kene budak ni...


Bila kaki aku dah jejak je kat kem sana, terus berubah dari tak suka jadi suka giler kat sana. Aku dulu kem kat Perak, nama kem aku dulu Tangkas Kendiri. Dapat pulak ak jumpa ngan budak sama otak tak betol macam aku, memang terbaik r jadinye. kitorang buat perangai tersendiri la jawabnya. Orang makan kat atas meja kitorang makan kat lantai, panas punye pasal duk kat bawah kipas, lantokla orang nak cakap ap, kitorang pehduli hapa janji badan sejuk dapat kena kipas. hahaha. Memang sangat banyak memori indah aku kat PLKN dulu, lagi-lagi dengan membe-membe giler aku tu, kitorang still contact each other walaupun dah 2 tahun tinggalkan kem PLKN, Friendship never end, bak kate orang putih .=)


ini antara gambar-gambar aku kat kem dulu yang 
meninggalkan 1001 kenangan
adehh baiknye muka ku lihat diriku



ececehh posing tak berapa maut gitu budak innocent ni =P




 membe-membe rapat otak tak center time kat PLKN dulu 




kayak time with Afiah




kelakarnye bile tengok balik muka dolu-dolu, hehehe


aku yang di tengah itu. =)




Kompeni Bravo yang Mantap 


Kompeni Bravo 




 aku, afi , dodo dan linda


ececehh, malunye , huikk2,..




hohooo  =)










You Might Also Like

0 Orang Bercerita

Like us on Facebook

I know.. i'm getting old.

Daisypath Happy Birthday tickers